sobota, júla 18, 2009

Marty: „Chuck Norris rulez!“

Marty z Marty191.BlogSpot.Com

NAJ...


... obľúbenejší slovenský seriál: Profesionáli, až tak veľa tých seriálov na výber nie je...
... obľúbenejší zahraničný seriál: Tak tých je pre zmenu až príliš veľa na výber, na prvom Prison Break, ďalej Gilmore girls, Friends, How i met your mother, The big bang theory, the IT Crowd a veľa veľa ďalších...

... obľúbenejšia slovenská relácia: Webmaster, iné relácie som ani nepozerával.
... obľúbenejšia zahraničná relácia: Pimp my ride, neviem či je to relácie, no neviem čo iné by to mohlo byť :-)

... obľúbenejší slovenský film: Žiadny nepoznám, ak som aj poznal, tak ma zjavne nezaujal, keď som naň zabudol...
... obľúbenejší zahraničný film: Star Wars

... obľúbenejšia slovenská televízna stanica: JOJ
... obľúbenejšia zahraničná televízna stanica: MTV

... obľúbenejšia slovenská moderátorka: Erika Barkolová
... obľúbenejšia zahraničná moderátorka: Nepoznám

... obľúbenejší slovenský moderátor: Juraj Mokrý
... obľúbenejší zahraničný moderátor: Ján Kraus

... obľúbenejšia slovenská celebrita: Ibi Maiga
... obľúbenejšia svetová celebrita: Chuck Norris (rulez!)

... lepší slovenský galaprogram/reality-show/...: Miliónový tanec
... lepší zahraničný galaprogram/reality-show/...: MTV Movie Awards

... obľúbenejšia slovenská reklama: slovenské reklamy sú stále o tom istom a z týchto navlas rovnakých, neoriginálnych reklám ma žiadna nezaujala. Keď som bol menší, tak sa mi niektoré páčili, len neviem, či to neboli len prevzaté od iných krajín...
... obľúbenejšia zahraničná reklama: Je ich priveľa a obľúbenú v podstate nemám žiadnu, ale v podstate je to hocijaká čo má nejakú pointu, čo je vtipná, čo nie je ako tisícky podobných reklám...

... obľúbenejšia slovenská herečka: Diana Mórová
... obľúbenejšia zahraničná herečka: Jennifer Aniston je prvá čo mi napadla, ale inak je ich veľa a spomenúť si na ne je rovnako ťažké ako spomenúť si na ich mená XD

... obľúbenejší slovenský herec: Andrej Bičan
... obľúbenejší zahraničný herec: Jim Carrey

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára